دوربین مداربسته سیستم امنیتی اعلام حریق در یزد

اجرای دوربین مداربسته سیستم امنیتی اعلام حریق در یزد

دوربین مداربسته سیستم امنیتی اعلام حریق در یزد

اجرای دوربین مداربسته سیستم امنیتی اعلام حریق در یزد

اجرای سیستم دوربین مداربسته سیستم های امنیتی و اعلام حریق در استان یزد

لنز دوربین مداربسته

يكشنبه, ۸ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۰۰ ب.ظ

 

 

 

انواع لنز دوربین مدار بسته

انواع مختلفی از لنز ها در بازار موجود می باشد. در اینجا به نمونه هایی اشاره می شود.

لنز Fix (ثابت)

این لنز فاصله کانونی ثابتی دارد و قابلیت فوکوس روی تصویر این لنز با شل کردن پیچ های تعبیه شده روی دوربین امکان پذیر است که با تنظیم دستی می توان تصویر را در حالت فوکوس مشاهده نمود. لنز های فیکس با فاصله کانونی ثابت زاویه دید ثابتی نیز دارند. این لنز ها مناسب کاربری هایی است که زاویه دید برای ثبت تصاویر مشخص باشد.  لنزهای فیکس در بازار ارزان قیمت و پر طرفدار هستند.

لنز  VariFocal (متغیر)

این لنز فاصله کانونی متغیری دارد و قابلیت تنظیم زاویه دید و فوکوس با توجه به نیاز امنیتی کاربر به صورت دستی امکان پذیر است. لنز های وری فوکال فاصله کانونی متغیری دارند. بنابراین زاویه دید متغیری نیز دارند. این لنز ها علاوه بر فاصله کانونی اولیه دارای یک فاصله کانونی ثانویه نیزمی باشند که فاصله دو عدسی را نشان می دهد.

تنظیم فاصله کانونی در لنز های وری فوکال به صورت دستی است و کاربر می تواند با زمان بندی مشخص فاصله کانونی مورد نظر خود را تنظیم کند. این لنز ها دارای دو پیچ هستند که یکی فاصله کانونی و دیگری فوکوس را تنظیم می کند. قابلیت تنظیم زمان دار در لنز های وری فوکال آن ها را به انتخابی مناسب برای کاربران تبدیل کرده است.

 

لنز Motorized (موتوردار)

در این لنز فاصله کانونی قابل تغییر است. برخلاف لنز وری فوکال تنظیمات این لنز از طریق منو در دستگاه ضبط  صورت می گیرد. کاربر با استفاده از منوی تنظیمات دستگاه یا دوربین می تواند آیتم فوکوس و زاویه دید دوربین را برای دریافت تصویر مورد نظر فعال نماید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اجرای سیستم دوربین مداربسته سیستم های امنیتی و اعلام حریق در استان یزد