دوربین مداربسته سیستم امنیتی اعلام حریق در یزد

اجرای دوربین مداربسته سیستم امنیتی اعلام حریق در یزد

دوربین مداربسته سیستم امنیتی اعلام حریق در یزد

اجرای دوربین مداربسته سیستم امنیتی اعلام حریق در یزد

اجرای سیستم دوربین مداربسته سیستم های امنیتی و اعلام حریق در استان یزد

نصب دوربین ها

دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۰۰ ب.ظ

 

 

هنگام نصب دوربین های مدار بسته در یک ساختمان مسکونی یا اداری، رعایت کردن برخی موارد می تواند طول عمر تجهیزات را افزایش دهد. برخی از مهمترین موارد بصورت زیر هستند:

  • نصب دوربین مدار بسته باید به گونه ای باشد که در هیچ نقطه ای کابل دوربین مشاهده نشود ، به عبارت دیگر کلیه مسیر کابل کشی باید یا بصورت توکار و از درون لوله هایی که برای این کار کشیده شده عبور می کند که برخی از انواع لوله ها شامل لوله فولادی ، لوله فلکسی ، لوله پلی اتیلن و … هستند به علاوه در صورتیکه دوربین در داخل ساختمان نصب شود، کابل ها از درون داکت های پلاستیکی عبور داده می شوند.
  • هنگام جانمایی دوربین بهتر است زاویه نصب آن به گونه ای باشد که حتی الامکان روبروی نور مستقیم خورشید قرار نداشته باشد.
  • فضای جلوی دوربین نباید شامل پوشش های مختلف گیاهی یا مصنوعی باشد چرا که این پوشش ها میدان و عمق دید دوربین را کاهش می دهند.
  • در برخی موقعیت ها ، نصب دوربین در فضایی که در معرض دید همه باشد می تواند به لحاظ روانی مانع بسیاری از فعالیت های مجرمانه شود در اینصورت بهتر است از دوربین های با ظاهر بزرگ تر استفاده کرد و دوربین را در جایی نصب کرد که در معرض دید حداکثری باشد.
  • توصیه می شود که دوربینهای بیرونی جهت عملکرد بهتر در گرمای تابستان ، سرمای زمستان و هوای نامساعد در زیر سایه بان یا برآمدگی های بیرونی ساختمان ها نصب شود.
  • دوربین مدار بسته باید به گونه ای نصب شود که از دسترس سارقین و افراد سودجو دور بوده و حداقل جلب توجه را داشته باشد. به علاوه نحوه نصب و نوع دوربین باید به گونه ای باشد که در فضاهای بیرونی زاویه دید بیشتری را تصویر برداری کند.
  • از نظر استاندارد ، تغذیه دوربین ها باید توسط یک منبع تغذیه مستقل که برای سیستم مدار بسته در نظر گرفته شده تامین شود ، این منبع تغذیه در کنار دستگاه DVR یا NVR ، سیستم قرار می گیرد اما در مواردی نیز می توانیم جهت صرفه جویی در میزان تجهیزات مصرفی، از نزدیکترین پریز برق به دوربین کابل کشی برق را انجام دهیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اجرای سیستم دوربین مداربسته سیستم های امنیتی و اعلام حریق در استان یزد