دوربین مداربسته سیستم امنیتی اعلام حریق در یزد

اجرای دوربین مداربسته سیستم امنیتی اعلام حریق در یزد

دوربین مداربسته سیستم امنیتی اعلام حریق در یزد

اجرای دوربین مداربسته سیستم امنیتی اعلام حریق در یزد

اجرای سیستم دوربین مداربسته سیستم های امنیتی و اعلام حریق در استان یزد

یکپارچگی Active Directory/ LDAP

با استفاده از یکپارچگی Active Directory/LDAP اجازه دسترسیهای VMS از طریق سرور مرکزی به کاربران شبکه تعلق می گیرد. از آنجاییکه این کاربران بدلیل وجود شبکه از پسوردهای قوی و قوانین انقضای پسورد در شبکه تبعیت می کنند،این یکپارچگی سطح امنیت اکانتهای محلی VMS را بهبود می بخشد. از آنجاییکه این کار نیاز به ساخت و بهینه سازی مجدد اکانت کاربران را برطرف می کند، باعث کاهش مخارج مدیریت شبکه نیز می شود.

بطور معمول استفاده از LDAP می تواند محدودیت بیشتری برای سیستمهای بزرگتر و وسیع تر بوجود آورد و دیگر مانند پروژه های کوچک نیست که بدون داشتن سرور اختصاصی LDAP قابل اجرا باشد. بعضی از سیستمهای کوچک یا متوسط که در نهادهای بزرگ بخصوص در محیطهای آموزشی و شرکتها نصب می شوند ممکن است از این تشکیلات بیشتر برای کنترل دسترسی به شبکه استفاده کنند.

Active Directory/LDAP بصورت تئوریک ممکن است برای دوربینهای مداربسته تحت شبکه قابل استفاده بنظر بیاید اما در عمل اینطور نخواهد بود. Active Directory  تکنیکی است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است و تقریبا توسط بسیاری از دوربینهای مداربسته تحت شبکه پشتیبانی نمی شود، زیرا بسیاری از دوربینهای مداربسته با سیستم عامل لینوکس(Linux Embed) کار می کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اجرای سیستم دوربین مداربسته سیستم های امنیتی و اعلام حریق در استان یزد